Retourneren, ruilen en klachten
Retourneren
- De zelf samengestelde koorden kunnen niet worden geretourneerd
- De artikelen die retour komen mogen niet beschadigd, gebruikt of gewassen zijn.
- Ben je niet tevreden of is er een andere reden waarom je het product wilt retourneren? De artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour gestuurd te worden en te zijn ontvangen. Buiten dit gestelde termijn wordt het retour gestuurde artikel niet geaccepteerd.
- Meld ons via contact@mina-amsterdam.nl je retour. In de mail die je daarna ontvangt staat het adres voor de terugzending. Retourneren is voor eigen rekening.
- Als wij je retour hebben ontvangen zullen we je dit bevestigen per e-mail. Binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel betalen we terug op het rekeningnummer waarop de betaling door jou gedaan is. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn.
Klachten
Als je niet tevreden bent dan horen wij dat graag. We denken graag mee over een passende oplossing.
Je kunt je klacht melden via ons mailadres contact@mina-amsterdam.nl, zo snel mogelijk na ontvangst van je bestelling. Vermeld in de mail het ordernummer en telefoonnummer. We nemen zo snel mogelijk contact op.
De kosten voor het retourneren van een artikel met een klacht zijn in eerste instantie voor eigen rekening. Als de klacht gegrond blijkt dan worden deze kosten aan je terugbetaalt.
Ruilen?
Het artikel kan natuurlijk ook geruild worden. Stuur ons een email op contact@mina-amsterdam.nl onder vermelding van je bestelnummer. Geef aan welk product en waarvoor je deze wilt ruilen. De verzending van jouw huis naar ons, de verzending van ons naar jouw huis en de eventuele meerkosten zijn voor jou.